Ζούμε σε μια χώρα όπου έχει ένα τεράστιο νησιωτικό σύμπλεγμα αλλά και απομακρυσμένες περιοχές.
Το γεγονός αυτό πέρα από τα θέματα της καθημερινότητας και της Υγείας δημιουργεί αντιθέσεις στον πολύπαθο τομέα της Παιδείας.Θα ήταν πολύ λογικό εν έτη 2017 στην εποχή της επανάστασης της πληροφορικής το κράτος ως βασικός παράγοντας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να προωθεί προγράμματα εξ" αποστάσεως τα οποία οδηγούν σε Bachelor ή Master.Προγράμματα στα οποία θα μπορούσαν να συμμετέχουν οι άνθρωποι που ζουν στις παραμεθόριες περιοχές χωρίς να χρειάζεται να μετακομίσουν σε αστικό κέντρο για κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα.Αντίθετα το κράτος βάζει αναχρονιστικούς φραγμούς θέτοντας στον νόμο 4485/2017 ανώτατο όριο ποσοστό 35% των μαθημάτων να μπορεί να γίνεται με την μέθοδο της εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης για τα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών.
Η λύση του προβλήματος απλή και συγκεκριμένη : Καθολική εφαρμογή σε όλα Α.Ε.Ι. και Α.Τ.Ε.Ι. της εξ' αποστάσεως φοίτησης χρησιμοποιώντας τις μεθόδους που χρησιμοποιεί το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Ελλάδας αλλά και άλλα Πανεπιστήμια της Ευρώπης.
Συγχώνευση όμοιων τμημάτων με παράλληλη αξιοποίηση των διαφορετικών εμπειριών του κάθε τμήματος και αξιοποίηση των χρημάτων που εξοικονομούνται στην έρευνα.Αλλάγή του άρθρου 16 του Συντάγματος δίνοντας την δυνατότητα ίδρυσης ιδιωτικών Πανεπιστημίων στην Ελλάδα που θα φέρει καινοτομία και αναβάθμιση του συνολικού ακαδημαϊκού επιπέδου στην Ελλάδα και θα απάλειψη σε μεγάλο βαθμό την μετανάστευση για σπουδές.