- Δημοσιεύσεις: 279
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 338
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Αγαπητή Αγγελική αν αναφέρεσαι στην πιο πάνω πρότασή μου #1298, μπορώ να σου απαντήσω:Αγγελική Κροκίδη έγραψε: Προσυπογράφω στην ουσία είναι εξαιρετική ιδέα, αλλά το νούμερο 1 πρόβλημα θα είναι οι κτιριακές υποδομές και κατά δεύτερον ο αριθμός των μαθητών σε τέτοια σχολεία. Θα είναι τόσο μεγάλος που στην ουσία θα τα καθιστά δυσλειτουργικά αλλά και θα υπονομεύει τα προσδοκώμενα καλά αποτελέσματα? Για τι αριθμό μαθητών μιλάμε?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ιωάννης Παπαδόπουλος έγραψε: Έχω κάποιες ενστάσεις σε σχέση με δύο σημεία που αναφέρει ο Πάνος:
7) Εξασφάλιση από το Κράτος σε όλα τα "Σχολεία του μαθητή" των απαραίτητων: τεχνολογικού εξοπλισμού, διοικητικής και τεχνικής υποστήριξης και λογισμικού μηχανοργάνωσης και επικοινωνιών.
Δε σύμφωνώ με το "σε όλα" για δύο λόγους:
(i) Ιδίως σε θέματα τεχνολογίας πρέπει να εξεταστεί και η δυνατότητα του BYOD (bring your own device) που έχει αρχίσει να εφαρμόζεται σε ορισμένες χώρες, και πρόκειται για μία τάση που έχει ήδη αρχίσει να γίνεται σημαντική στον εργασιακό τομέα, αλλά έχει ήδη αρχίσει να γίνεται πραγματικότητα και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Επιπλέον, με την είσοδο των ψηφιακών τεχνολογιών στα σχολεία, έχει ήδη αρχίσει να αντιστρέφεται το μέχρι στιγμής μοντέλο όπου το σχολείο παρείχε την τεχνολογία και οι γονείς το εκπαιδευτικό περιεχόμενο (βιβλία). Πλέον, με τη λεγόμενη consumerization της τεχνολογίας, αυτό που γίνεται είναι ότι οι γονείς παρέχουν την τεχνολογία και τα σχολεία το εκπαιδευτικό υλικό. Χαρακτητιστικά είναι τα παραδείγματα από σχολεία σε Ιρλανδία και Δανία.
(ii) Αν θέλουμε να επαναφέρουμε τη συμμετοχή και το ενδιαφέρον των γονιών και της τοπικής κοινωνίας στην εκπαίδευση, δεν πρέπει να παρέχονται από το κράτος τα πάντα για τον πολύ απλό λόγο ότι η αξία όσων παρέχονται ΔΕΝ εκτιμούνται (απόδειξη τα καμμένα ή πεταμένα σχολικά βιβλία στο τέλος της χρονιάς). Θα ήταν πολύ καλύτερο να παρέχονται κουπόνια για την αγορά περιεχομένου ή τεχνολογίας που οι ίδιοι οι γονείς αγοράζουν. Όπως έδειξε η εμπειρία στην Πορτογαλία και την Ισπανία με αντίστοιχα προγράμματα όπου φθηνοί υπολογιστές μοιράστηκαν στους μαθητές, αυτοί είτε δεν ανοίχτηκαν ποτέ από τα κουτιά τους, είτε βρέθηκαν προς πώληση στο e-bay.
Σε ό,τι αφορά το ακόλουθο:
10) Κατά την αποφοίτησή του, κάθε μαθητής λαμβάνει έγκυρα, αναγνωρισμένα πιστοποιητικά για ξένες γλώσσες (ΚπΓ), χρήσης υπολογιστή (ΙΤΕ), Παροχής Α΄ Βοηθειών (ΕΕΣ) και ένα πλήρες portfolio.
Η πιστοποίηση στη χρήση υπολογιστή έχει αποδειχτεί ό,τι πιο άχρηστο έχει εισάγει η εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια. Αν κάποιος πρέπει να λάβει τέτοια πιστοποίηση είναι οι δάσκαλοι, όχι οι μαθητές. Ο υπολογιστής είναι εργαλείο, όχι γνωστικό αντικείμενο. Δε θυμάμαι όταν ήμουν μικρός να πήρα ποτέ πιστοποίηση στη χρήση βιβλίου, στυλό, σημειωματαρίου, κτλ. Έμαθα να χειρίζομαι τα εργαλεία προκειμένου να μάθω μαθηματικά, γραμματική, επιστήμες, κτλ.
Γενικά οι πιστοποιήσεις σε τόσο μικρή ηλικία δίνουν ένα λάθος μήνυμα που είναι ακριβώς το αντίθετο με αυτό της δια βίου μάθησης η οποία δεν είναι η συνεχής συλλογή πιστοποιήσεων σε ειδικότητες.
Η παροχή πρώτων βοηθειών είναι κάτι που πρέπει να μαθαίνεται με συνεχείς ασκήσεις σχεδόν καθόλη τη διάρκεια των σπουδών!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.